De samenwerking begon met een strategische sessie. Al snel zagen we een duidelijke kans: mensen zochten massaal naar uitjes, activiteiten en dagjes weg in de regio. Spellenwereld is zo’n perfect uitje, het was een kwestie van ze op het juiste moment bereiken gecombineerd met de juiste insteek.
We zetten een slimme combinatie van zoekcampagnes op: een merknaamcampagne en een generieke campagne. In de generieke campagne lag de focus op harde conversies, zoals contactaanvragen, ticketreserveringen, telefoontjes en e-mails. Dit zorgde binnen 3 maanden voor 470 waardevolle conversies.
Hoe? Door de campagnes strategisch in te richten met de juiste zoekwoorden, advertenties en landingspagina’s. Zo trokken we de doelgroep precies op het moment dat ze klaar waren om te boeken.
Natuurlijk zagen we de online resultaten groeien. Maar hoe vertaalde dat zich naar de winkelvloer?
We hielden nauw contact met Hillebrand en kregen een geweldige bevestiging: een prachtige recensie waarin hij de samenwerking met Punthelder roemt:
“Heel erg tevreden over de samenwerking met Christiaan en Viktor. Ze weten wat ze doen en ik zag binnen een maand al resultaat!”
Naast onze zoekcampagnes zetten we ook een lokale Performance Max (pMax) campagne op om extra naamsbekendheid in de regio en winkelbezoeken te genereren. De focus lag hier op relevante vertoningen en conversies zoals routeklikken en telefoontjes. Met een bescheiden budget van slechts €137 behaalden we ook hier mooie resultaten.
Een geweldige extra boost voor Hillebrand en Spellenwereld!
We zijn superblij met de resultaten van de eerste campagnes en kijken ernaar uit om samen met Hillebrand nog meer groei te realiseren!
Wil jij ook meer bezoekers, verkopen of leads uit online marketing halen? Bij Punthelder zorgen we ervoor dat jouw doelgroep je op het juiste moment vindt.
Neem contact met ons op en ontdek hoe we samen kunnen groeien!