Hoe we binnen 3 maanden 470 harde conversies genereerde voor Spellenwereld Assen

In gesprek met Hillebrand – Spellenwereld Assen
Vertoningen
0 +
Verkeer
0 +
Harde conversies
0 +
Conversieratio
0 %+

Introductie

Spellenwereld Assen is hét spellencafé voor jong en oud. Of je nu langskomt met vrienden, familie of collega’s, je beleeft hier een gezellige middag vol interactieve spellen. Daarnaast ontdek je in het museum een stukje spelgeschiedenis met oud-Hollandse spellen. Kortom, de perfecte plek voor ontspanning en plezier!

De uitdaging

Spellenwereld wilde meer winkelbezoekers aantrekken en hun naamsbekendheid vergroten. Daar kwamen wij in beeld. Net zoals Spellenwereld dé plek is voor een gezellige spelervaring, is Punthelder dé partner voor online groei.

Onze aanpak

De samenwerking begon met een strategische sessie. Al snel zagen we een duidelijke kans: mensen zochten massaal naar uitjes, activiteiten en dagjes weg in de regio. Spellenwereld is zo’n perfect uitje, het was een kwestie van ze op het juiste moment bereiken gecombineerd met de juiste insteek.

We zetten een slimme combinatie van zoekcampagnes op: een merknaamcampagne en een generieke campagne. In de generieke campagne lag de focus op harde conversies, zoals contactaanvragen, ticketreserveringen, telefoontjes en e-mails. Dit zorgde binnen 3 maanden voor 470 waardevolle conversies.

Hoe? Door de campagnes strategisch in te richten met de juiste zoekwoorden, advertenties en landingspagina’s. Zo trokken we de doelgroep precies op het moment dat ze klaar waren om te boeken.

punthelder marketing-aanpak

Van conversie naar winkelbezoek

Natuurlijk zagen we de online resultaten groeien. Maar hoe vertaalde dat zich naar de winkelvloer?

We hielden nauw contact met Hillebrand en kregen een geweldige bevestiging: een prachtige recensie waarin hij de samenwerking met Punthelder roemt:

“Heel erg tevreden over de samenwerking met Christiaan en Viktor. Ze weten wat ze doen en ik zag binnen een maand al resultaat!”

Van conversies naar winkelbezoekers

Een extra pMax-campagne

Naast onze zoekcampagnes zetten we ook een lokale Performance Max (pMax) campagne op om extra naamsbekendheid in de regio en winkelbezoeken te genereren. De focus lag hier op relevante vertoningen en conversies zoals routeklikken en telefoontjes. Met een bescheiden budget van slechts €137 behaalden we ook hier mooie resultaten.

Een geweldige extra boost voor Hillebrand en Spellenwereld!

We zijn superblij met de resultaten van de eerste campagnes en kijken ernaar uit om samen met Hillebrand nog meer groei te realiseren!

Wat kan dit voor jouw bedrijf betekenen?

Wil jij ook meer bezoekers, verkopen of leads uit online marketing halen? Bij Punthelder zorgen we ervoor dat jouw doelgroep je op het juiste moment vindt.

Neem contact met ons op en ontdek hoe we samen kunnen groeien!